İşNet Hakkında

İşNet Hakkında AnasayfaSayfaİşNet Hakkında

 
1999 yılında Türkiye İş Bankası’nın %100 iştiraki olarak sektördeki yerini alan İşNet; bankacılığa çok farklı bir anlayış getiren internet bankacılığınının kullanımını yaygınlaştırmak ve sağladığı kolaylıklarla da internete bağlı müşteri sayısını artırmak üzere kurulmuştur. 

Kuruluşuyla birlikte internet servis sağlayıcılığı alanında ön plana çıkan İşNet, ilerleyen teknoloji ve büyük bir hızla yaygınlaşan internet altyapısının gelişimine paralel olarak; kurumlara iletişim ve telekomünikasyona dayalı diğer hizmetleri de sunmaya başlamıştır. 

2004 yılında yapılan yeni düzenlemelerle ses hizmetleri sağlamak üzere lisans almaya hak kazanan İşNet; ses hizmetlerini portföyüne kattıktan sonra; uydu hizmetlerini de vermeye başlayarak ‘uçtan uca iletişim çözümleri sağlama’ konusunda önemli bir adım atmıştır. 2005 yılından itibaren yaptığı ciddi yatırımlarla 81 ilde PoP noktası olan “TÜRKİYE’nin Yeni Nesil Telekom Operatörü” olmuştur. 

Yatırımları ve başarılı çalışmalarıyla büyüme hızını sürekli daha yukarılara taşıyan İşNet’in faaliyetlerinin önemli bir bölümünü kurumsal şirketlere sağlanan Ses, Veri Merkezi, İnternet, Sanal Ağ-VPN , Uydu Hizmetleri, BT Çözümleri, E-Fatura Hizmetleri oluşturmaktadır. İki yüze yakın personeliyle 17 yıllık bir şirket olan İşNet, İstanbul'da yerleşik yedekli VSAT Hub altyapıları ve anlaşmalı olduğu Turksat, Intelsat ve Eutelsat uyduları üzerinden, uydudan genişband internet ve uydu üzerinden MPLS hizmeti vermektedir. Her ölçekteki özel ve kamu kuruluşuna tek elden danışmanlık ve operasyonel yönetim hizmeti veren İşNet karma yapılara uygun çözümler de sunabilmektedir. 

Güçlü kurumsal yapısı, süreklilik vaadi, üst seviye hizmet anlayışı, donanımlı ekibi ve teknolojik altyapısıyla müşterilerine güven veren İşNet, sunduğu katma değerli hizmetler ve kurumların değişen ihtiyaçlarına göre ürettiği doğru çözümlerle sektördeki farkını ortaya koymaktadır. 

“TÜRKİYE’nin Yeni Nesil Telekom Operatörü” kimliğiyle; kurumların bilgi ve iletişim alanındaki ihtiyaçlarını en etkin ve güvenilir biçimde karşılamak üzere önemli çalışmalara imzasını atan İşNet; sektöründe lider birçok firmaya kendi alt yapısı üzerinden yerel ve küresel hizmetler sunan tek telekom operatörü olarak varlığını sürdürmektedir.
 

Vizyonumuz

“Müşterilerinin bilgi ve iletişim teknolojileri alanındaki ihtiyaçlarını yenilikçi çözümler sunarak karşılayan, tercih edilen teknoloji markası olmak.”

 

Misyonumuz

“İleri teknolojiye dayalı bilişim çözümlerini kaliteden ödün vermeden, tüm müşterilerine güvenilir ve ekonomik koşullarda sunmak.”

 

Yönetim Sistemleri Politikamız

 

İşNet bünyesinde bulunan ve kurum kültürünün bir parçası haline gelmiş olan ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 20000 Hizmet Yönetim Sistemi ve ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi standartlarına ait Yönetim Sistemleri Politikamız;


Küresel gelişim ile yoğunlaşan rekabetçi pazarda başarılı olabilmek için;
 

·     Yönetim sistemlerimizin işletilmesi ve devamlılığı için bir Yönetim Sistemleri Takımı kurmak, koordine etmek, ilgili rol ve sorumlulukların yerine getirilmesini sağlamak,

·     Bilgi Güvenliği, İş Sürekliliği ve Servis Yönetim Sistemleri gereksinimleri olan bilginin gizliliği, bütünlüğü ve erişilebilirliği prensiplerine uymak ve Servis Yönetiminin etkinliğini sağlamak amacıyla sistemde risk analizi ve değerlendirmesi sonucu ortaya çıkan riskler için risk işleme faaliyetleri yürütmek,

·         Bilgi Güvenliği, İş Sürekliliği ve Servis Yönetimi’ne ilişkin riskleri azaltmak ve hizmetlerimizin kalitesini sağlamak için gerekli çalışanlarımızın yetkinliğini artıracak eğitim, donanım, yazılım ve diğer kontrollere gerekli kaynakları ayırmak,

·         Bilgi Güvenliği, İş Sürekliliği, Kalite ve Servis Yönetim Sistemleri’nin yürütülmesi için kullanılan süreç ve faaliyetlerin sürekli iyileştirilmesi amacıyla düzenli gözden geçirmeler gerçekleştirmek,

·         Bilgi Güvenliği, İş Sürekliliği, Kalite ve Servis Yönetim Sistemleri’nin bütünsel yaklaşım zorunluluğu gereği tüm personelin ve iş ortaklarının yönetim sistemlerine katılımını ve uyumunu sağlamak için bilinçlendirme ve teşvik sağlamak,

·      Değişen dünyada teknolojik gelişmeleri öncül olarak takip ederek farklılaşan müşteri beklentilerini karşılamak, müşteri memnuniyetini sağlamak,

·         Bilgi Güvenliği, İş Sürekliliği, Kalite ve Servis Yönetim Sistemleri’nin verimliliğini, standartlara ve yasal mevzuatlara uyumunu iç ve dış denetimlerle kontrol etmek ve sistemi sürekli uyumlu kılmak,

·         Hizmetlerimizin kalitesi ile birlikte güvenirliliğini sağlamak,

·        Bilgi Güvenliği, İş Sürekliliği, Kalite ve Servis Yönetim Sistemleri’nin prensiplerini kurum kültürümüzün vazgeçilmez bir parçası olarak uygulamak,

·    E-Fatura Hizmeti alan müşterilerimize sözleşmeler içerisinde taahhüt ettiğimiz servis seviye gereksinimlerine uyum sağlamak.

 

 

İletişim

İş Net Elektronik Bilgi Üretim Dağıtım Ticaret ve İletişim Hizmetleri A.Ş

Genel Müdürlük: Kore Şehitleri Cd. Yüzbaşı Kaya Aldoğan Sk. No:5 Zincirlikuyu Şişli 34394 İstanbul

E-Mail: destek@istebulut.com.tr
Tel: 0 850 724 02 58